dijous, 9 d’octubre del 2008

Gran descoberta de la setmana!!

Des de fa molt anys que faig treballs a l’escola i en el moment de crear els índex d’aquest em tornava boja afegint i traient puntets en les línies perquè tot quedes ven recte. Per això en el moment que m’han ensenyat com era de fàcil fer-ho automàticament amb el mateix programa Word se’m han obert els ulls!!!!!

També he de comentar, que m’ha agradat molt el model Word 2007, ja que és molt més modern, fàcil i pràctic.

Al llarg d’aquesta setmana també em descobert dues noves aplicacions que permet el servei google: el Google Docs i el Google Notebook. El primer m’agrada per la facilitat que et dona per poder crear documents i compartir-los amb les persones desitjades. Aquest servei facilita mot els treballs en equip.

El segon, ens permet guardar adreces de pàgines webs que creiem interessants acompanyant-les de comentaris i notes. El fet de que els dos programes funcionin mitjançant el servidor de google, permet que puguis accedir a ells des de qualsevol ordenador i tenir així una agenda a distància i no tenir de transportar paperassa.